17 de novembre 2008

Antenes de televisió, aptes per TDT, que es venen a la ferreteria de Gelida.


Aquestes son les tres antenes que tenen a la ferreteria de Gelida. Jo crec que la mes "seria" es la de 22,75€.
Les altres son amplificades, i això vol dir que si el receptor no te sortida de corrent continu (normalment 5v), que molt pocs en tenen, caldrà injectar aquest corrent, amb el seu corresponent alimentador endollat a la xarxa. Totes son prou valides depen de la situació i de si pots posar-la a l'exterior o no. La de panell et permet posar-la a l'exterior. Deixo l'enllaç del manual de les dues actives:
Instruccions AN0256E 13,50€
Instruccions AN0264G 26,25€
Ficha Tècnica AN0542E 22,75€

Les tres son de Engel/Axil.

També hi ha les Televes que son molt bones. La típica es la DAT45, que te parts de l'antena de color taronja, però aquí Gelida no la venen.

Jo personalment si en tingues de compar una, (tinc la antiga AC73 de Tagra similar a la AC44) optaria per una logoperiodica que es molt menys aparatosa, i amb visió directa al emissor es ideal.


Parlant d'experiencies de recepció: ahir vaig provar i amb tres pams de cable, es rebia força be, això si no tinc cap obstacle amb l'emissor (Gelida-can Mata)